Въпроси

Натиснете на поле "Кликни и провери всички свободни часове на доставка" в началната страница на сайта. След, което изберете населено място и в долната част ще се появят условията на доставка.

Да, при доставка Вие имате възможност да проверите продуктите. В случай че, някой от продуктите не отговаря на Вашите очаквания може да го замените в един от нашите търговски обекти след представяне на касов бон.

Ако вече сте направили своята поръчка, но сте пропуснали да добавите продукт, можете да направите нова поръчка или да се свържете с нас на имейл office@klasiko.bg и да посочите номера на поръчката, желания продукт и неговото количество или на телефон 0887 818 120. Двете поръчки ще се комбинират и няма да заплащате двойна доставка.

Да. Поръчките могат да бъдат отказани, но не по-късно от 1 час след пускане на поръчката.

Всички продукти ще бъдат внимателно подбрани от нашите колеги, така че да бъдат пресни и свежи, когато достигнат Вашия дом или офис.

Да. Можете да поръчате без да сте регистриран потребител. Изберете опция Поръчка без регистрация и продължете към секцията с информация за доставка. 

Плащането се извършва по три начина:

  • при доставка, чрез наложен платеж;
  • при доставка, чрез плащане през мобилен постерминал;
  • авансово плащане, чрез издаване на фактура. 

При избор на услугата Вземане от магазина, получавете поръчката си на място в Супермаркет Класико в Мол Велико Търново. 

Не, тази опция за получаване на поръчката е безплатна. 

В този случай, моля да ни информираш възможно най-скоро (до 24 часа) след доставката, за да може да се направи допълнителна доставка или да бъдеш компенсиран.

В този случай, моля да ни информираш възможно най-скоро (до 24 часа) след доставката, за да може да сменим продукта и да го върнем за рекламация.